sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Apa pe luna


Sunt voci care spun ca se stia de mult ca exista apa pe luna.Cert este ca acum s-a anuntat oficial ca s-au descoperit cantitati importante din lichidul atat de necesar fabricarii spritului.Au fost ceva stiri si in luna septembrie ,atunci era vorba despre o misiunnea indiana, Chandrayaan-1, dar asta va dati seama ca n-a gasit cantitati mari,era vorba molecule de apa si hiroxil (amestec de oxigen si hidrogen) care interactioneaza cu suprafata rocilor si se depun la suprafata acestora.Indienii astia,ce stiu ei ,astia aveau ochii incetosati de consumul ridicat de curry .Dar tine-te bine ,ca s-a dus americanu` cu naveta lui si unde indianu` a gasit picaturi ,el a gasit de-o piscina.Tot americanii si-au adus aminte ca erau urme de existenta a apei pe luna chiar si pe rocile aduse in timpul misiunilor apollo.Va dati seama ca ei stiau,mai erau necesare cateva teste ,n-ar vrea sa dea informatii eronate publicului.E bine ca mai multe tari se arata interesate de cucerirea spatiului,am cam exagerat cu aceasta cucerire...cred ca daca am face comparatie cu un copil inca am suge la san (si aici am fost generos,mai degraba cred ca am fi embrion).Oricum e bine pentru ca americanii dornici sa-si asume ei meritele pentru toate ,vor mai da pe piata informatii care pana acum au fost tainuite din diverse motive.Motive obiective evident,trebuie sa mai faca teste.
Si tot astazi Romania a lansat prima racheta ,ce-i drept un fel de dacia printre celelalte rachete dar totusi o mare reusita din punct de vedere tehnic.Trebuie sa ne mandrim ,cu fonduri putine am reusit si noi.Sa fim totusi realisti altii faceau treaba asta acum 60 de ani.
Nu in ultimul rand,aceasta stire este si o lovitura pentru teoria creationista.As fi curios sa vad daca biserica are o pozitie in aceasta privinta sau se vor face ca ploua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu