vineri, 23 aprilie 2010

Bunul si Maritul Dumnezeu


Credinta in Dumnezeu de mult este doar o superstitie,si multi dintre cei care raspund ca sunt credinciosi o spun doar pentru ca "da urat"sa spui ca nu crezi.Daca spui ca nu crezi multi spun ca esti satanist,ca esti pus numai pe rau.
Eu am cateva chestii de bun simt( zic eu)pe care as dori sa le spun,eu recunosc ca nu cred,dar pana acum n-am omorat pe nimeni, si nici n-am chinuit animale(am 2 pisici,2 broaste testoase)...Suntem invatati ca daca nu ne inchinam suntem pedepsiti,ca pacatuim si cu gandul si cu toate cele.Dar cei care omoara care violeaza ,teroristii care omoara suflete nevinovate la intamplare.A ramas Dumnezeu fara oameni rai de ne pedepseste si pe noi ,cei care nu tinem post si facem sex in aceea perioada?
Din moment ce biserica nu crede in reincarnare,poate ne explica si noua de ce bunul Dumnezeu ii omoara pe acei copii de numai 1 zi?
Sau de ce le da unora niste boli ingrozitoare ,boli imposibil de dus pe picioare de un adult,daramite de un prunc.Sper sa nu-mi spuna cineva de pacatul stramosesc,pentru ca atunci ar inseamna ca Dumnezeu e razbunator,defect atribuit omului.Un Dumnezeu n-ar trebui sa fie iertator?(Probabil ca asa sunt caile Lui,nebanuite,nu-i asa?)
In plus ca una dintre poruncile lui este sa nu ucizi.El de ce ucide?
Daca biblia ne invata ca toate vietuitoarele au fost create in 7 zile,atunci cum se face ca se gasesc dovezi fosilizate mai vechi decat omul,animale care l-au precedat pe om cu milioane de ani?
Sa nu mai vorbim de teoria evolutiei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu