joi, 8 aprilie 2010

Romania va fi afectata de un mare cutremur!:)

Asta a zis mareeeea prezicatoare Carmen "fas" Hara


"Daca mai tineti minte, in martie am venit la voi in emisiune si am spus ca in 2009 nu va fi niciun cutremur in Romania. Si chiar asa a fost, niciun cutremur nu s-a intamplat in 2009. Acuma va spun clar ca in 2010 va fi un cutremur si in Romania! Va fi un cutremur care va fi mult mai mare decat cel din 1977, desi nu vor fi mai multi morti si raniti ca atunci, de asta va asigur. Asta este partea buna a lucrurilor: ca, desi va avea o mare magnitudine, nu vor fi la fel de multi morti si raniti. Cutremurul nu va fi chiar acum, ci candva la sfarsitul verii acesteia, spre toamna. Daca ramaneti in legatura cu mine, va voi spune cu o saptamana inainte cand este cutremurul.

Cum reusiti sa preziceti cutremurele?

Eu simt cutremurele, le simt, le simt inainte sa se intample! In 1977, in timpul marelui cutremur de atunci, eram la Bucuresti si eram chiar in cladirea de peste drum de unde a murit Toma Caragiu. Aveam 21 de ani si m-am trezit cu cinci minute inainte de cutremur pentru ca am simtit venirea lui. Asa ca am fugit din bloc, am fugit pana intr-o zona in care nu avea ce sa cada pe mine, si la cinci minute dupa a inceput cutremurul. Daca ramaneam acolo, probabil ca si eu eram moarta. Am fost traumatizata un an de zile – de atunci am ramas cu o senzatie de frica fata de asa ceva, dar am inceput sa simt cutremurele si sa le prezic."


Asta nu are ce face acasa...i-a prostit pe americani cu astfel de vrajeli si acu` a gasit o paine buna de mancat si de la fraierestenii din romania.Trebuie sa recunosc ca era sa pic si eu in plasa ei.E destul de convingatoare da-o dracului.A prezis mai demult ,ca rusia va castiga campionatul european,ei bine atunci am vrut sa ma duc la o casa de pariuri sa pun un astfel de pariu.Norocul meu a fost ca am asteptat si exact in primul meci rusia a fost eliminata.
In plus multi oameni de stiinta au zis sa ne asteptam in urmatorii ani la un cutremur mai puternic,la noi cutremurele mai serioase se produc odata la 30-40 de ani.Ultimul a fost in 1977,asa ca nu-i cine ce stie prezicere.

Asa fac si eu preziceri...in acest an la mine-n oras va fi un accident grav de circulatie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu