luni, 12 aprilie 2010

Pizza Capriciosa





Astazi mi-a venit pofta de pizza si cum aveam aproape tot ce trebuie in casa,am decis sa fac,n-a fost ea ca la carte,in ceea ce priveste ingredientele dar a iesit foarte buna

Aluatul;pun faina intr-un castron mare,drojdia o dizolv in apa calduta in care am adaugat si un praf de sare,eu nu pun ulei in aluat,cand am in casa pun o bucatica de unt,dar ulei nu pun.Las aluatul sa creasca aproximativ 20-30 minute.

Iau tava de la aragaz,pe care am uns-o cu foarte putin ulei,aluatul il intind usor cu mana,daca esti atent il intinzi perfect,fara sa-l rupi si de aceeasi grosime.

Eu am facut astazi pizza cu muschi de porc,cascaval,in mod normal pun si masline dar astazi nu am avut,ciuperci am avut putine,de obicei pun foarte multe,eu pun si cateva inele de ceapa si cateva feliute de ardei gras.

Aluatul dupa ce l-am intins in tava,intind peste el un sos de rosii in care am mai adaugat piper,busuioc si cimbru.Apoi adaug celelalte ingrediente,cascavalul il las mereu la urma.Pizza o las la cuptor pana se topeste cascavalul,sting cuptorul si mai las tava cateva minute inauntru.

Cand pizza este gata,iau doua rosii coapte pe care le zdrobesc intr-un vas (daca ai musafiri sau vrei sa impresionezi pe cineva este indicat sa cureti rosiile de coaja,pe mine nu ma deranjeaza),mai adaug in acest sos cimbru,busuioc si putina sare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu